Ledeninformatie

De leden

Algemene informatie.

Lid zijn van onze vereniging betekent een forse besparing op de te maken kosten. De contributie bedraagt, voor personen vanaf 18 jaar € 20,00 per persoon per jaar. Kinderen zijn tot hun 18e verjaardag gratis lid, mits zij bij de vereniging zijn aangemeld als lid. Na hun 18e verjaardag worden zij automatisch zelfstandig lid en betalen dan ook contributie.

Onze leden profiteren van een goedkoper tarief voor de uitvaartkosten, daarnaast ontvangen zij ook een vergoeding van € 800,- die in mindering wordt gebracht op de nota (minus de administratiekosten van € 50,00), mits de uitvaart verzorgt wordt door onze vereniging. U kunt een overlijden aanmelden bij een van onze bodes. (indien men vanaf 18 jaar lid is). De ledenkorting is nooit hoger dan de werkelijke gemaakte kosten.
De contributie en het vergoedingenbedrag worden elk jaar door de leden op de Algemene Ledenvergadering vastgesteld. Nieuwe leden die ouder zijn dan 18 jaar kunnen eventueel gebruik maken van een ‘procentenregeling’ of een ‘inkoopregeling’. Informeer naar de voorwaarden.

Aanmelden als lid

Aanmelden als lid van onze vereniging kan door:
– telefonisch contact op te nemen met de secretaris of de penningmeester via deze pagina.

Ledenadministratie

Indien er zich in uw gezinssituatie wijzigingen voordoen (geboorte, kinderen worden 18 jaar, verhuizing e.d.) dan willen we u vriendelijk vragen dit z.s.m. aan de ledenadministratie door te geven. Wijzigingen kunt u op diverse manieren doorgeven; telefonisch, per email aan de ledenadministratie, maar ook via het on-line wijzigingsformulier zoals hieronder weergegeven.

Algemene ledenvergadering (ALV)

U bent als lid van harte welkom bij de algemene ledenvergadering.

Datum: 20 september 2021
: De Schutse, Vaart ZZ Appelscha
Agenda: Algemene Ledenvergadering D.E.L. 2021

1. Opening
  2. Notulen ALV (2020)
  3. Ingekomen Stukken
  4. Jaarverslag secretaris
  5. Jaarverslag penningmeester
  6. Jaarverslag accountant
  7. Bestuursverkiezing: Aftredend: S. Oldersma, D. de Jong, B. de Groot, niet herkiesbaar.
    Nieuwe bestuursleden
  8. Vaststellen van contributie en vergoedingen
  10. Sluiting

Nieuwsbrieven

Onderstaand kunt u onze nieuwsbrieven lezen. Heeft u vragen of opmerkingen, dan horen wij dat graag van u.

>> Nieuwsbrief 2 – 2017

Zijn er wijzigingen in de gegevens?

Heeft u een wijziging in de gezinssituatie? Dat kunt u middels onderstaand formulier aan ons kenbaar maken. Vult u alle gegevens in. Na het verzenden van het formulier ontvangt u een kopie van de ingezonden wijziging. Heeft u NIET de beschikking over een e-mailadres, wilt u uw wijziging dan telefonisch doorgeven?

Wijziging in gegevens

Dag en nacht bereikbaar:

Yarden Geerts Assen
Overlijden melden: Tel: 0800 8192

Uitvaartzorg Jochum Wouda Oosterwolde:
06-52076037  b.g.g. 0516-541968